Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

C.V. Tudor: Nu vreau sa ma duc la PPE. N-am ce cauta langa niste teroristi unguri, ca Viktor Orban si Laszlo Tokes

esi presa a relatat ca presedintele PRM Corneliu Vadim Tudor a batut la toate usile grupurilor politice din Parlamentul European si nu a reusit sa isi afilieze partidul la o familie
parlamentara reprezentata la Bruxelles, ''Tribunul'' a precizat, vineri, ca ''poarta'' inca negocieri cu ''diverse formatiuni din cadrul UE'' pentru o posibila afiliere.
"Nu va ascund ca sunt foarte precaut, nu ca n-am oferte
. Avem oferte din mai multe directii, insa sunt unele factiuni si grupari eurosceptice, ori eu nu vreau sa ma duc acolo. Eu sunt euro-optimist. Am semnat toate documentele
necesare aderarii Romaniei la Uniunea Europeana si nu vreau sa am probleme in tara, sa se speculeze ca <>. Mai bine stau cateva saptamani sau luni fara o afiliere precisa, decat sa ma duc undeva unde o sa mi se scoata ochii'', a precizat liderul PRM in cadrul unei conferinte de presa, relateaza Agerpres.
Vadim afirma, in context, ca sunt mai multe grupuri parlamentare, cu "geometrie variabila". "E o realitate noua. Au intrat forte politice surprinzator de noi
si de particulare in expresia lor publica, asa ca lumea nu le prea cunoaste. Nici eu nu le cunosc si, de aceea, trebuie sa fiu prudent", a precizat liderul PRM.
Vadim a tinut sa sublinieze ca, daca nu stie inca din ce grup parlamentar va face parte, poate sa spuna, in schimb, unde "sigur" nu se va duce. "La PPE sub nici o forma. Nu ca nu m-ar vrea ei, ci pentru ca n-am ce cauta langa niste teroristi unguri, ca Viktor Orban si Laszlo Tokes", a aratat Vadim.
Liderul PRM a dezmintit totodata ca ar exista vreo "ruptura" intre el si presedintele PNG, George Becali. "E liber sa se duca unde vrea. Suntem oameni maturi. (...) Fiecare se duce unde doreste, dar nu-l vor primi
(in grupul PPE n.r.). Eu l-am avertizat amical", a precizat Vadim.
Presedintele PRM a adaugat ca a ajuns impreuna cu liderul PNG in Parlamentul European si ca "ideal" ar fi fost sa "mearga impreuna" cu acesta. "Dar daca el nu vrea, e liber sa faca ce doreste", a reiterat Corneliu Vadim Tudor.

Blog Archive

Astra Betting.ro: C.V. Tudor: Nu vreau sa ma duc la PPE. N-am ce cauta langa niste teroristi unguri, ca Viktor Orban si Laszlo Tokes
Astra Betting.ro: C.V. Tudor: Nu vreau sa ma duc la PPE. N-am ce cauta langa niste teroristi unguri, ca Viktor Orban si Laszlo Tokes
Astra Betting.ro: C.V. Tudor: Nu vreau sa ma duc la PPE. N-am ce cauta langa niste teroristi unguri, ca Viktor Orban si Laszlo Tokes
Astra Betting.ro: C.V. Tudor: Nu vreau sa ma duc la PPE. N-am ce cauta langa niste teroristi unguri, ca Viktor Orban si Laszlo Tokes