Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Mădălin Voicu la 100%: Am venit să dau vioara statului

În cadrul unei ediţii speciale a emisiunii 100% s-a încercat rezolvarea amiabilă a scandalului iscat pe tema vioarei Stradivarius, disputată între Mădălin Voicu şi statul român.

Întrebat de ce a venit la emisiune 100%, Mădălin Voicu a declarat că doreşte să returneze vioara Stradivarius statului: "Fundaţia Voicu, la dorinţa maestrului Ion Voicu, doreşte ca vioara să se întoarcă la stat şi eu de aceea am venit în acestă seară aici".

Ministrul Adrian Iorgulescu a fost invitat să vină în timpul
emisiunii să ridice în direct vioara. Acesta nu se afla însă în Bucureşti şi nu a putut să se prezinte pentru a lua vioara.

Condiţiile pe care Mădălin Voicu le pune pentru a restitui vioara sunt ca vioara să se numească "Elder Voicu" şi ca aceasta să nu fie dăruită "chiar oricui".

Domnul Voicu doreşte ca vioara să fie oferită unui muzician tânăr, cu vârsta cuprinsă între 25 şi 30 de ani, în urma unui concurs naţional, a cărui organizatori să fie Ministerul Culturii şi Fundaţia Ion Voicu. Ministrul Adrian Iorgulescu a afirmat, în direct, prin telefon, că este de acord cu toate condiţiile lui Mădălin Voicu.

Pentru a aduce vioara la sediul Realitatea TV au fost folosite trupe speciale de pază şi protecţie.

"Acest instrument face parte, cel puţin emoţional, din patrimoniul ţării", a mai afirmat Mădălin Voicu.

Cu toate acestea Mădălin Voicu consideră însă că vioara acesta i-a făcut destule probleme şi că are momente când îşi doreşte să o "calce în picioare".

Blog Archive

Astra Betting.ro: Mădălin Voicu la 100%: Am venit să dau vioara statului
Astra Betting.ro: Mădălin Voicu la 100%: Am venit să dau vioara statului
Astra Betting.ro: Mădălin Voicu la 100%: Am venit să dau vioara statului
Astra Betting.ro: Mădălin Voicu la 100%: Am venit să dau vioara statului